.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدی نژاد؛ سخنران نماز جمعه 22 بهمن

رئیس ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی از سخنرانی محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه 22 بهمن خبر داد

محمد حسین زارع در گفتگو با مهر درباره مشخصه های لازم برای تعیین سخنران روز 22 بهمن گفت: یکی از برون داد های ملموس راه پیمایی 22 بهمن سخنران های آن مراسم است که ستاد دهه فجر هم این موضوع را با حساسیت بیشتری مورد توجه قرار داشته است .

وی افزود: امسال هم بیش از گذشته بحث درباره تعیین سخنران مورد توجه بوده است زیرا سخنرانی روز 22 بهمن یک سخنرانی متفاوت از دیگر مراسمات است.

زارع با تاکید بر اینکه 22 بهمن روز ایراد شعارهای بلند و حماسی است گفت:از نظر نوع سخنرانی باید مطالبی بازگو شود که در مردم ایجاد امید و نشاط کرده و با آن حماسه ای که مردم آفریدند باید هماهنگ باشد.

وی با اشاره به ویژگی هایی شخص سخنران نیز گفت: اگر سخنرانی ابا داشته درباره حوادث سال 88 که از آن مقام معظم رهبری تحت عنوان فتنه یاد می کند، موضع گیری کند ، مسلما چنین فردی در حلقه سخنرانان دهه فجر قرار نمی گیرد.

رئیس ستاد برگزاری مراسم دهه فجر درباره سخنران روز 22 بهمن که به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه 22ایراد سخن می کند گفت: بنا بر مصوبه شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی سخنران مراسم روز 22 بهمن رئیس جمهور خواهد بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.047 seconds.